در حال ارسال اطلاعات به فروشگاه رهتاهستید، لطفا شکیبا باشید
پیگیری :
7 روز گارانتی بازگشت پول

خدمات پس از فروش و برگشت پول انحصاری رهتا

مشتریان فروشگاه رهتا برای تست فنی کالای خریداری شده تا 7 روز فرصت خواهند داشت و در صورتیکه کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد، فروشگاه رهتا کالا را برای آنها تعویض خواهد نمود و چنانچه موجودی آن کالا در فروشگاه رهتا تمام شده باشد.مشتریان دو انتخاب خواهند داشت:

1-دریافت کالای مشابه به انتخاب خود

 2-استرداد وجه

لازم به توضیح است که در هر صورت این پروسه حداکثر 48 ساعت کاری انجام خواهد شد و فروشگاه هزینه ارسال کالای تعویض شده را نیز برعهده خواهد گرفت.

تنها شروط لازم برای اینکار عبارتند از:

 مشتری باید قبل از 7 روز نسبت به تکمیل و ارسال فرم ایراد فنی اقدام و شماره پیگیری دریافت نماید. عدم دریافت کد رهگیری در مهلت 7 روزه به منزله عدم بروز ایراد فنی در مهلت 7 روزه تست می باشد.

باید ایراد فنی مورد تایید کارشناسان فروشگاه رهتا قرار بگیرد تا این ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالای خریداری شده یا مسائلی نظیر وارد شدن ضربه به دستگاه، نوسانات برق، آب خوردگی و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.

 چنانچه ایراد فنی مورد تایید کارشناسان رهتا قرار نگیرد، هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری خواهد بود.


s