در حال ارسال اطلاعات به فروشگاه رهتاهستید، لطفا شکیبا باشید
پیگیری :
شرایط بازگرداندن کالا
       آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های فروشگاه رهتا بوده است و فروشگاه رهتا در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی فروشگاه رهتا خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.
رویه‌‏های خدمات پس از فروش , فروشگاه رهتا با توجه به نوع مشکل پیش آمده، به شرح زیر هستند:

اشکالات فنی در کالای خریداری شده
     اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، از طریق شماره تماس های قرار داده شده در صفحه تماس با ما و یا ارسال ایمیل در قسمت تماس با ما به فروشگاه رهتا اطلاع داده شود. 
کارشناسانفروشگاه رهتا ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسانفروشگاه رهتا تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا می‌توانید کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نمایید.
برای ارسال کالای دارای ایراد فنی به  فروشگاه رهتا، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
این سرویس اشکال‏‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.
از هنگامی که وضعیت کالا در دفتر مرکزی  فروشگاه رهتا، مشخص شود در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت
اگر هنگام دریافت کالا نمونه رنگ آن با سفارش ثبت شده اختلاف وجود داشته باشد، یا مشخصات فنی کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در ناحیه کاربری مشتری ثبت شده است مغایرتی  داشته  داشته باشد در این صورت به نکته‌‏های زیر دقت بفرمایید:
در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد فروشگاه رهتا اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا به فروشگاه رهتا اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
جهت هماهنگی از طریق شماره تماس قرار داده شده در صفحه تماس با ما و یا  از طریق ارسال فرم قرار داده شده در صفحه تماس با ما به فروشگاه رهتا اطلاع داده شود.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد. 
برای ارسال کالای دارای مغایرت به  فروشگاه رهتا، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن فرستاده شود و در غیر این صورت تا تکمیل کردن موارد فوق اقدامی از سوی فروشگاه رهتا صورت نمی‌‏‏گیرد.
از هنگامی که  فروشگاه رهتا، کالا را دریافت و درخواست مشتری را تایید کند، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
هزینه‏‏‌های ارسال کالا در صورت تایید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت به عهده فروشگاه رهتا است. 

انصراف از خرید
در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع‏‌تر انصراف خود را به فروشگاه رهتا اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.
در صورتی که پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز کاری‏، باید انصراف خود را به فروشگاه رهتا اطلاع دهد.
در صورتی که پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، در صورتی امکان برگرداندن و انتخاب و جایگزین کردن کالای دیگری به جای آن وجود دارد که کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین هزینه ارسال، بر عهده مشتری خواهد بود. 
برای ارسال به  فروشگاه رهتا، دقت بفرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط فروشگاه رهتا دریافت نشود، امکان استرداد آن وجود ندارد.
از هنگامی که فروشگاه رهتا کالا را دریافت و تایید کند که کالا استفاده نشده، همه ملزوماتش همراه آن هستند و آسیبی ندیده است، در صورتی که نیاز به استرداد وجه به مشتری باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
لازم است که چگونگی و زمان ارسال کالا  به فروشگاه رهتا هماهنگ شود.

آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و  فروشگاه رهتا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند. 
آسیب‏‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به فروشگاه رهتا اطلاع داده شود.
کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی  و متعلقات آن به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به  فروشگاه رهتا ارسال شود.
در صورتی که آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏‌توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشگاه رهتا عودت شود.
فروشگاه رهتا همواره می‏‌کوشد تا با ایجاد بستری امن در راستای سرویس خدمات پس از فروش مبتنی بر اصول مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده، امنیت خاطر مشتریان خود را، پیش، حین و پس از خرید فراهم آورد.

s